onsdag 26 november 2008

simning

...I morse vaknade jag av att någon nös...

På morgonen åkte vi till kaskad för att simma...VI skulle simma 50 sträckor, men jag fortsatte lite :P Klockan 11 var vi tillbaka ( trötta och med klor i ögonen)...Åt lunch, efter att vi hade väntat 20 minuter, som vanligt.
Efter det hade vi svenska...Måste säga att den där geografiuppgiften inte riktigt är min grej...Är lite seg


Sen hade vi julbak på hemkunskapen. Bakade pepparkakor och lussebullar. Blev som vanligt. Lussebullarna blev brända, och dessutom utan någon saffran i...tsss
Men pepparkakorna blev goda :P

Ursäkta det tråkiga skrivandet...Mina ögon ( inte jag:) är jättetrötta...

Har utvecklingssamtal kl. 8 i morgon bitti...!!!!!!!!!! Kunde väl inte ha nån annan tid antar jag.
...och så är det engelskaprov i morgon. Undra hur det kommer gå!!???!!

Ett roligt citat:
barn/gumma
"Är det där din bebis?"
"Va?"
" Där inne!"
( barnet pekar på gummans mage)
" Nej...Det är min mage"
gumman står generat kvar och kollar sig runt så att ingen hade tjuvlyssnat


( men det hade jag !!!!!!!!!!!!!!!!!!)


;P