lördag 15 november 2008

tjenamors

tjenamors all människor !!!!!! :P
Hade filmkväll med KU igår...Såg på någon andra världskriget film, den var faktiskt mycket bra!
Är lite nervös för matchen i morgon...Vi ska ju spela mot Sandö, och min kompis från innebandylägret i somras, spelar där...Dessutom är hon en sån där liten målgörare hela tiden, brrr....Men det ska ju bli kul också=)...Vi har ju inte setts på jättelänge, men vi får se hur det blir...

Snart ska jag på pensionärsmiddag, haha....( det är vi KUare som håller i den)


mohahaha

...hmm, ska börja med det här med etiketter, får se hur bra jag är på det :P

=)

8 kommentarer:

Jenny sa...

VI HAR INTE MATCH IDAG!! Varför tror alla det egentligen? Det är nog pensionärernas fel att du har ont i axeln!

Paulingen sa...

jag har gjort en blogg!
titta gärna in!
Puss och kram
/paula

Deshy sa...

hoppas det går bra på matchen :) good luck!

clara serholt sa...

ååååååååhh andra världskriget film!!! vilken viilken vilken vilken? vad hette den..eller vad handlade den om?

kraaaaaam

Anonym sa...

sara! :D
ja längtar asmkt tills imon :D
de ska bli så kul o träffa dej igen!
ska du stå i mål?
ooooh, vad jag längtar tills imon! :D<3

pusspådej! sköt om dej!
/kram karro !

ps. jag har stukat lillfingret så jag måste ta de lugnt imorgon :S jag undrar hur det ska gå!

Paulingen sa...

Hej! snygg blogg! <3 kolla gärna min! puss

sara sa...

Jenny: Jag trodde faktiskt inte att vi ahde match i lördags, råkade bara skriva fel :P

paula: Fin blogg

Dessan: Matchen var kul ( gick dock inte särskilt bra...

clara: Hette nånting om Furens elit..En tysk pojke som börjar på en hemsk nazist skola, hålller på att bli hjärntvättad typ...Du får se hur den slutr ( emelie strandberg har den)...VI såg den på KU...BRA!


Karro: HUr hittade du hit?? VAd trevligt!
Jag det var kul att möta er8 verkligen!!!) synd bara att vi förlorade :P Men du var asgrym, bra jobbat!... Kan inte vänta tills vi ses nästa gång...Kan vi inte göra det nån gång utanför våran match???

paula: har redan kommenterat ditt förra inlägg :P


om ni undrar att människor varför jag ahr skrivit så mycket....Så kände jag bara för det

HEj hopp!!

clara serholt sa...

ååh den filmen är BRAAAAAAA. vi hyrde den nån gång.

kraam