måndag 24 november 2008

hade tänkt gå ut och springa...

Rätt vanlig dag i skolan.
Martin fick ett litet utbrott...( för någon, jag menar några, hade gjort sönder hans bilder)
Jadwiga lät oss göra repetitionen hemma i stället, vilket gjorde lektionen slapp och skön..

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)( jag har roligt liv!)


Träningen idag var rätt lugn faktiskt...Gjorde inget särskilt ( rätt tråkigt faktiskt) och det var inte särskilt fartfullt heller...Men det brukar det inta vara när Svennis inte är med...

Efter träningen, som var så kort, hade jag tänkt gå ut och springa. Men så blev det inte=) Så typiskt mig att glömma av att det är snö och is på vägarna :P !!

Jaja, nu håller pappa på och steker ägg, det ska bli gott ...
Och när jag har ätit ska jag väl öva på läxorna jag har ( HJÄLP!)...Vi har ju engelskaprov på torsdag. Egentligen skulle vi göra repetition med, men hon glömde av att ge dem till oss=)
...Men först ska vi se på Anastasia...( haha minns att jag var rädd för den filmen när jag var mindre=)...


kul

2 kommentarer:

Jenny sa...

Om jag kan klara av det kan du klara av det!!

sara sa...

"och jag ska ge henne en IHHHA, sen ska jag göra YAAA och en WIHHOOO...och san ska jag sparka henne ...."

:P