onsdag 19 november 2008

HK

hej hej!
Sitter just nu och chattar med en ytterst trevlig person ( Karolina Bergenwall)...trevligt trevligt
det var henne vi mötte, och förlorade mot, i söndags...buhu=( =)
för övrigt har hon också skaffat blogg...VÄlkommen=)

Innan idag, efter skolan, följde Fanny med mig hem. Det var första gången, som hon gjorde det, utan att det var för något speciellt tillfälle...Såg på A Walk To Remember( grymt bra!)....Det blev ju bra och kul för henne, hon hade ju aldrig sett den förut=)

hade hemkunskap innan idag...Ovanligt kul måste jag säga, även om vi hade teori! vi var ju "Så seriösa"...jaja, jag ska inte läcka ut för mycket...



"-Känner ni igen det här snöret? Den hände på dörren när jag kom in, med en söndrig fönsterhasp på! Den dunkade väldigt mot dörren.
-Vadå för nåt?...Neej, det gör jag inte ...var sa du att den hängde nu igen?"

//anonym


mycket bra Nils, mycket bra!!!


hahaha

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste säga att Awalk to remember har mycket bra musik (tre av Switchfoots låtar)
Det där på hemkunskapen var ganska roligt. Jag spelade med väldigt bra måste jag säga. Det är en sak jag har lärt mig.. Och alex fick skulden. Det var ju lite tråkigt, men han får skylla sig själv för att han inte höll minen.
En mycket bra uppfinning det där med varningsrepet. Som synd var la Ulla vantarna på den.. Annars hade vi kunnat använda den igen.
/Nils

sara sa...

ja, såg du att hon tog den och gömde de i fickan? haha=)

Anonym sa...

Gjorde hon det??
Hon kanske ville använda den själv.../nils