söndag 23 november 2008

...vi var faktiskt bäst!

Så! Nu är matchen spelad...Vi förlorade med 2-1, och jag släppte in 2 bajsmål...!!! jaja, men det var rätt bra, för vi ligger 10:a och de ligger 3:a, och eftersom vi faktiskt var bättre ( förutom de minuterna vi släppte in målen) så gjorde vi en kanonmatch! De var jättekonstiga, för det första var de riktigt dåliga vinnare...( konstiga typer)..För de andra slog de på mina fingrar hur mycket som helst, och redan i första period blödde jag på fingrarna...men,men, men.

Efter matchen hade jag, Filippa och Ida hand om seketeriatet...Säger bara en sak, det var lite för rörigt...Vi gjorde inga missar, men en speciell person fatta ingenting under hela matchen, så jag fick göra det flera gånger...FÖr övrigt så kan man säga att Ami var med också, för hon gjorde lika mycket som oss andra...Typ pratade och hjälpte till lite...

Nu ska jag göra läxorna: TYSKA och engelska..BRR! ryser! SOm vanligt har vi repetition, men jag orkar inte öva, för det funkar inte...MEn jag måste....Sen har jag inte kommit nån vart på engelskan heller, måste sätta fart!!!!

Har ni sett videon som jag tipsade om innan?? Om inte, jag rekommenderar (<--- 2 m? ) den stort ! JAg ryser varje gång jag ser den...Den är lite otäck, men fruktansvärt bra...
Tack Jesus för att du är så underbart god!!!!

(SE DEN!!!)


Inga kommentarer: