tisdag 4 november 2008

Följa John

Vill bara säga att det är otroligt skönt att 9:orna inte kommer att vara här på 2 hela veckor! Att vara en ensam klass är mycket behagligare, och lektionerna blir mycket roligare!
I går var första dagen i skolan efter lovet, och det var inte så läskigt som jag hade föreställt mig ;P
För det första, matematiklektionen var mycket ... roligare ( hm, var det något riktigt argument för att det var roligt ?? =)) jaja, även om det var väldigt kallt var det ok. Sen hade vi tyska ( uhh! ) och vi fick reda på att vi skulle ha repetition i morgon ( idag alltså) , på ett kapitel som vi inte ens hade börjat på !!!
Jag gick i väg till gitarrlektionen efter det, och på kristendomslektionen fick vi lite godis! MUMS...Fast jag gav bort mig godis till Ami, eftersom jag inte äter=) Sen var det lunch...Efter lunchen började jag leka följa John efter Jenny, vilket jag ännu inte har berättat för henne=) Jag följe efter henne och fortsatte efter rasten på lektionen. KOnstigt att hon inte misstänkte någonting, så överdrivet efterföljsam som jag var! Det var speciellt jobbigt inne på lektionen då hon sa någonting, eftersom jag skulle säga det samma....Lite pinsamt=) men ingen sa något, så jag fortsatte....
Men det värsta var när hon satte sig på stolen! Då var jag tvungen att sitta lika dant, ch Jenny satt med fötterna under baken, och OJJJ det gjorde ont! Fattar inte att hon kan sitta så, jag hade ont i benen nån timma efter det ( sant faktiskt!!!) MEn som tur var så ändrade hon ställning efter ett (långt) tag...
jaja, det var kuL=)

Men som tur var, körde jag ingen följa John idag, det skulle tagit död på mig! Bland annat hade vi tyska, och som vanligt glömde hon av den där repetitionen som vi skulle göra. Istället blev det en hel lektion med " Prepositioner! " och massa andra saker...uh!
den andra lektionen blev däremot fulla av " Alitzia"" väsningar och " Vi jobbar i tystheten!" meningar... Vi gjorde ett plakat med godis under den lektionen, för övrigt...
I dag har Jenny haft, och jag skulle också haft det egentligen, utvecklingsamtal. Men som pappa sa igår : " Jag har fått lite förhinder för mina förpliktelser" Så vi får ta det någon annan gång...Skulle väl precis blivit färdig vid det här laget, om det skulle bli som förra året...=)

Efter skolan idag, hängde Ami med hem...kulkul!

hej hopp, hästgalopp!

3 kommentarer:

Jenny sa...

VA?? Lekte du följa john med mig igår?? det hade jag absolut ingen aning om. Haha vad dryg jag är.

Anonym sa...

Hej:) ja jag skrev den själv...
puss

sara sa...

haha, ja det var kul att du inte märkte nåt jenny =)