måndag 17 november 2008

träning

hejhej...Nu har jag kommit hem från en skön och uppfriskande träning...Tyvärr var den rätt stillastående, menmen. I slutet fick vi upp farten i alla fall...Svennis var inte där, så det blev ingen speciell träning för mig...

Hade match igår...Spelade mot mina kompisar ( från innebandy lägret i somras) karro och Cattis...Synd att jag inte hann träffa dem längre!!!!!! I vilket fall som helst, så gjorde Karro mål på mig efter 1 minut...Tssss..=)
Menmnem, efter andra period stod det 1-1...De gjorde inte ett mål under andra perioden, däremot gjorde Ami ett finfint mål =)..HOn e grym! Har börjat spela där fram med, och det kan behövas ( inte elakt mot er andra forwards, men hon har läskigt hårda skott!) ...
Tyvärr slutade matchen med...4-1, de gjorde en massa typiska " Sista perioden- vi ska vinna"-mål...jaja

Etfer det åkte jag till GÖteborg med Andrea, Ann-Sofie och Carl...Vi hälsade på JAkob, i hans nya lägenhet..Mysigt...FÖrst såg vi på bio ( Madagaskar 2), sen åt vi på en jättegod mat på en grekisk resturang...=) Supergott.
Efter det åkte vi hem till Jakob och åt bl.a glass...=)

Fick tillbaka min historiauppsats i skolan idag...Läskigt! Jag vet inte vad jag ska säga...Missnöjd, men jag ska inte skriva av mig här, då blir det för dystert och kritisk...HIHI=)...jaja
see ya!

2 kommentarer:

Jenny sa...

sara DET ÄR INTE SÅ HEMSKT ATT få tillbaka en uppsats. Visst det är närvöst men sara du måste medge att du överdriver en gnutta...

sara sa...

det är det värsta som finns JEnny! ( nästan..) jag överdriver inte...Du vet ju att jag ahr världen SÄMST självöförtroende, och det är rätt svårt ska du veta...=)