torsdag 27 november 2008

ett skönt bad

Utvecklingssamtalet gick bra i morse. Var färdig precis när vi började, så det var faktiskt rätt kort. Annars inget speciellt. Har ÄNTLIGEN kommit på hur jag ska skriva min berättelse, i skolan, och det är väl rätt gött. Och så har vi gjort färdigt vårat prov i engelska, som vi hade i eftermiddags. Är rätt nöjd, men jag vet att jag hade fel på flera ställen...Men,men:P

Efter det hängde Andrea med mig hem. Gjorde inte särskilt ( med ett T) mycket...Planerade lite, åt och pratade ...Trevligt, roligt, mysigt ( citat från Amis pappa)
Hade träning idag med :) Skönt! Vilken härlig vecka säger jag bara, har idrottat varje dag=) Dessutom hade jag dubbelträning idag, var med dam-laget med...Ska ju vara med dem på lördag, så det ska väl bli kul ( men läskigt) .VI möter Tvååker, och de är bra även om en vanlig målvakt står i Viskadalen. Tänk då när jag står! haha :P
Har för övrigt match i morgon med...kulkul. Dessutom har jag idrott två gånger ( en gång med de små ) :P Tänk vad jag kommer vara slut på söndag! En hel vecka, rätt fullspäckad...faktiskt :P


jaja, har ( som överskriften visar) kommit upp från ett riktigt skönt och uppfriskande bad. Låg väl där i 45 minuter eller något sånt...Är så lat , så att jag fortfarande har kvar badrocken :P

Nu ska jag alldeles strax sova



( förresten, Ami var är du???Kommer du på matchen i morgon?!)
:)

1 kommentar:

svartvitinuti sa...

JAG ÄR HÄR SARA!!! :)

Vi får se, vi får se :P