söndag 2 november 2008

innebandymatch- Halmstad

ÄNTLIGEN! ...säger jag bara! Till slut har vi vunnit en match, efter tre tidigare förluster=) gut!
Matchen började, och efter 1 minut hade vi redan gjort 1 mål. Det var Micka ( som själv hade sagt precis före att:" jag kan aldrig vara där fram som forward"...Se där hur det blev!) Sen gjorde Filippa två mål...Det är hennes fjärde match, så låt oss ge henne en applåd!!!!!!! ( andra målet var superbra...Tunnel genom målvakten, från hörnet i sargen
Andra perioden gjorde de 3 mål, vilket gjorde spelet ännu hetare ...Ami fick en utvisning med ( HEJA !!)
3, och sista perioden, gör vi ....4 mål...Får se! Det var väl...Micka (igen! ), Ida, Jenny och Johanna som gjorde mål...
Hela laget var ovanligt bra ( vilket vi har varit på de senaste 2 matcherna)...
ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!

Som en liten parentes vill jag bara tillägga att jag, än en gång, har skämt bort/ ut mig...=) P.g.a att motståndarna var SÅÅ dåliga förlorare!! ...men det var inte lika farligt som det brukar

I går sov jag över hos Aliss...kulkul...
( bara så att ni vet eller så)


see ya! ( som Brian alltid sa)

5 kommentarer:

Deshy sa...

Jag såg hela matchen ^^ Ni spelar jätte bra

Anonym sa...

Tjenna!! fy va gott me vinst :) grattis o bra jobbat !!
nu ska vi ut bill bethesda o borja filma vi ska gora film :) ha de bra kram

sara sa...

åh, tack så mycket=)

svartvitinuti sa...

MWAHA!

"Trängning mot sarj.. !"

HALLÅ!?

sara sa...

haha, det tog faktiskt typ 1 minut ( eller nåt) för mig att inse att du hade fått utvisning=)