onsdag 12 november 2008

smått och gott :P

hejhej...

Igår hängde jag och Andrea med Jenny hem. Vi gick ut i regnet för att sälja julkalendrar...( någon som vill köpa?? SNÄLLA !!!) hm, inte mycket köpare för Jennys del. Men men...Dessutom, när vi kom hem till Jenny igen, skaffade Andrea blogg.
Gratulerar!---->andrea


Nu ska jag öva på mina läxor..Har en musikläxa till i morgon, vi ska spela upp en egen låt som vi har gjort...humpf...

FÖr övrigt så tänkte jag precis på den där " superbraiga" låten... som ni vet vad, börjar med ett lång pffffffff...i början ( finns här om någon vill se ) ;P

haha

3 kommentarer:

Jenny sa...

AISCHA!!!!!!

johanna sa...

Hej hoppas det gick bra med att skriva låten.Jag tror nog att den blir jättebra.
Kul att du hade lämnat en komentar på min blogg.
Och kul att Andrea har skaffat en blogg.

MVH:Johanna

sara sa...

jenny:
aicha in my hart! 4-ever!!!!!!!!!

johanna: mmmm.... det är kul...